Některá specifika vnímání interpretačních soutěží z pohledu žáků a studentů základních a středních hudebních škol

Autoři

NOVOTNÁ Marie

Rok publikování 2015
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Musicologica Brunensia
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www Digitální knihovna FF MU
Doi http://dx.doi.org/10.5817/MB2015-2-8
Obor Umění, architektura, kulturní dědictví
Klíčová slova musical competition; primary art school; conservatoire; musical high/grammar school; musical education; musical sociology; musicality; professional preparation; career of a musician; development of musical talent
Popis Tato studie se zaměřuje na hudebně interpretační soutěže z hlediska žáků a studentů základních a středních hudebních škol. Hledá alternativní přístupy pokud jde o růst hudebního potenciálu nadaných dětí. Ukazuje, že konvenční vnímání soutěží stále oslovuje hlavně budoucí profesionální hudebníky, kteří také považují jejich úroveň obtížnosti za přijatelnou.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.